12.1.2014

Blogin aloitus


Hei! 

Olen Aino ja olen pian 13-vuotias. Olen luonteeltani reilu, huumorintajuinen ja melko laiska. (; Käytän usein hymiöitä ja tykkään lukea monenlaisia tarinoita. Harrastan valokuvausta, sekä ratsastusta. Rakastan Nälkäpeliä! Omistan ihanan koiran; mustan labradorinnoutajanartun, Hetan. Heta on vahva, suloinen, villi, laiska ja ihana! Jos tulee jotain mielen päälle, kysymyksiä saa esittää! 

Blogihan on siis valokuvausblogi, joten en ole tekemässä kauhean paljoa mitään lifestylepostauksia. Jos kuitenkin jotakuta kiinnostaa, niin ei muutakuin sanomaan, että minkälaista postausta haluaisi, saatan toteuttaa sen. ;) Tavoitteena on tehdä valokuvaus ja vinkkipostauksia, joiden avulla itse olen saanut kuvia, joihin olen tyytyväinen. Toivepostauksia toteutan mielelläni, ei muutakuin toiveita tulemaan! 

2 kommenttia:

  1. onnea sitten vain uudelle blogille! :) kannattaa vähän googletella ulkoasun muokkausta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Juu, ei tämä ulkoasu tällaiseksi ole jäämässäkään :D

      Poista